Arkadian Ulla haastoi minut paljastamaan

6 outoa asiaa itsestäni: (Mutta en minä ole outo, minä olen yksilö! :) )

1. Minusta vaniljajäätelö ja ranskalaiset perunat ovat hyvän makuinen ja ihan looginen yhdistelmä.

2. Riisun sukat aina heti, kun tulen kotiin. Pidän sukkia sisällä pääsääntöisesti vain, kun on niin kylmä, että tarvitsee villasukat (kylässä sukat pysyy kyllä useinmiten jalassa ;) )

3. Kummallekin lapselleni on ollut ponivarsa tulossa ennen lapsen syntymää (no, oikeastihan ponit ei toki ole lapsille vaan minulle, tämä on ollut vain ajatusleikki)

(tämä on kamalan vaikeaa, minulle juttuni ovat normaaleja, ei outoja ^___^ )

4. Opettelin lapsena ennen kouluunmenoa virkkaamaan ihan itse ja virkkasin mm. sorminukkeja ilman ohjetta. Nykyään virkkaaminen ei tahdo sujua millään ja on Kamalan Hankalaa.

5. En pidä mariskooleista eikä meillä myöskään ole niitä yhtään. Aalto-vaasit sen sijaan ovat kivoja ja niitä meillä on monta.

6. Tieto ei lisää tuskaa

HUH! Tein sen. Mutta nyt ei riitä energiaa enää haastamaan ketään (olen muutenkin ihan onneton jatkamaan ketjukirjeitä yms.), haastakaa siis itsenne ja vastailkaa blogeihinne! :)

Kiitos kahdelle ensimmäiselle rohkealle Ystäväkirjaani kirjoittaneelle: Arkadian Ulla ja Mari! :)

Pakko myös mainita, että sain käsiini aivan ihanan kirjan! Neulo ja ompele lapselle v.1982 kirjoittanut Maggie ja Morgan Wallin. Ihania kuvia, muutamia aivan hersyvän kamalia vaatekappaleita ja muutama sellainen, jotka luultavasti tulee toteutettuakin. Ja anoppi vihjaisi, että muutama wanha neulelehti saattaisi olla tulossa mullepäin, kunhan ehtii käydä kaappejaan läpi. Oi! :)

Olen pahoillani kovin kuvattomista postauksista. :/ Kukahan tuon kameran ottaisi aina välillä käteensä ja kuvaisi jotain kivaa? Ai tuosta kirjasta? Mutkun tääl on pimiää ja inhoan huonoja kuvia... No, yritän.

Eikä tullut ryijylangat tänään! Kuinka kauan VOI kestää matka Hämeenlinnasta Helsinkiin? No ei näin kauaaaaa! No, ehkä huomenna! :)

Keksin muuten tänään uuden asian, jonka haluan opetella, nimittäin lankojen kasvivärjäys. Ja yhden asian, jonka haluan sen jälkeen toteuttaa: Iso(hko) itse suunnittelemani ryijy itse värjäämistäni langoista! Aika hyvä kymmenen (ehm.. sadan..?) vuoden projekti, vai mitä! :)

-Daalia