Olen vm.-78, nainen, Helsingistä. Lapsesta saakka olen ollut innostunut erilaisista käsitöistä ja opettelin mm. noin 8-vuotiaana itse virkkaamaan, kun koulussa vain neulottiin, eikä kukaan ehtinyt opettaa virkkaamista. En kuitenkaan saanut mitään isompaa koskaan aikaiseksi, intoa oli, muttei pitkäjänteisyyttä. Käsityöt unohtuivat lähes täysin moneksi vuodeksi, kunnes neulekärpänen näykkäisi minua oikein kunnolla noin vuosi sitten, kun sain äkillisen inspiraation villavaippahousujen neulomiseen lapselleni, joka ei niitä sitten kuitenkaan ehtinyt käyttää kertaakaan... :(
No, neuleinnostus kuitenkin jäi ja huomasin, että kärsivällisyyteni riittää nykyään isompaankin työhön. Tällä hetkellä onkin kesken kaksi (minulle) isoa projektia, villatakki kummitytölle ja villapaita miehelleni. Ideoita olisi vaikka kuinka, jos vain jaksaminen riittää. Aikaa kyllä olis tälleen kotona sairauslomalla (raha lankojen ostamiseen onkin kokonaan toinen juttu).

Kun en nyt keksi sen kummempaa, mitä itsestäni kertoisin, niin tehköön tämä nyt sitten esittelyn virkaa:

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

*sihteeri
*kirjanpitäjä
*toimittaja
*myyjä

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

*Helsinki
*Helsinki
*Helsinki
*ja... ööö... Helsinki ;)

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

*teho-osasto
*CSI
*salkkarit
*dokumentit

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

*Norja
*Turkki
*Ruotsi
*Israel

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
(tai lähes päivittäin, surffailen netissä ympäriinsä paljon, mutta samalla sivulla harvemmin päivittäin. Paitsi Kv-infossa.)

*Kestovaippainfo
*Yahoon meili
*Telkku.com
*hevostalli.net

Neljä lempiruokaani:

*karjalanpaisti
*graavilohi, mäti, smetana, sipuli ja uudet perunat
*naudan sisäfilepihvi. Hyvin raakana.
*ravut

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

*mökillä
*maalla
*tallilla
*järven rannalla


-Daalia

P.S. Nyt viikonlopuksi mökille, sitten ehkä enemmän noista keskeneräisistä töistä ja suunnitelmista.